Menu

Punct ochit, punct lovit! Senatorul Dănuț Bica l-a luat la întrebări pe ministrul Cătălin Drulă pe tema reabilitării secțiunilor degradate din Autostrada București-Pitești

f_350_200_16777215_00_images_poze_2021_05mai_Danut-Bica05.jpgCampion al activității parlamentare în mandatul trecut, pe perioada cât a fost deputat PNL de Argeș și când s-a remarcat printr-un număr consistent de întrebări și interpelări adresate miniștrilor sau de declarații politice făcute de la tribună, Dănuț Băca n-a lăsat deloc garda jos nici în acest mandat. Deși între timp a devenit senator PNL și nu mai vorbește din rândul opoziției, ca în trecut, ci a devenit una dintre cele mai importante voci ale puterii din județul Argeș și din Senat. Așadar, Dănuț Bica și-a intrat rapid în rolul de senator și și-a reluat în forță activitatea parlamentară, la activul său adunându-se deja un număr important de inițiative destinate sau având legătură directă cu județul Argeș.

Ultima dintre acestea este chiar de o importanță deosebită, întrucât ea vizează o temă de maxim interes: reabilitarea secțiunilor degradate de pe tronsonul București-Pitești al Autostrăzii A1. Ei bine, chiar acum câteva zile, senatorul argeșean Dănuț Bica l-a luat la întrebări pe acest subiect pe ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă. Pe care, după ce a expus succint situația gravă existentă în prezent, l-a întrebat punctual, solicitând un răspuns scris, când și cum va lua măsurile necesare reabilitării situației, care a devenit chiar periculoasă pentru toți conducătorii auto care parcurg Autostrada A1. Dar iată cum sună textul intervenției făcute de senatorul liberal Dănuț Bica la ministrul Cătălin Drulă pe acest subiect de mare interes pentru argeșeni și nu numai:

”Stimate domnule ministru, Autostrada A1, tronsonul cuprins între București și municipiul Pitești, nu a mai beneficiat în ultimii ani de lucrări consistente de reabilitare a covorului asfaltic, a parapeților și gardurilor de protecție. Lucrările de întreținere care s-au realizat în acestă perioadă au fost de o calitate redusă și nu au rezistat mai mult de 6-12 luni, fapt care afectează negativ siguranța circulației în zonele respective. Mai mult decât atât, pe unele secțiuni, în loc să fie efectuate lucrări de reabilitare, a fost aleasă soluția facilă a poziționării unor indicatoare pentru limitarea vitezei de deplasare a autovehiculelor de la 130 km/oră la 80-100 km/oră sau a celor de avertizare de tipul ”drum cu denivelări”.

Având în vedere că traficul de mărfuri și de călători pe tronsonul București-Pitești al Autostrăzii A1 este probabil cel mai intens din țară, că lucrările de reabilitare a covorului asfaltic se realizează în condiții optime în perioada sezonului cald și că, începând din acest an, România va putea utiliza fondurile disponibile în cadrul Mecanismului European de Redresare și Reziliență pentru proiecte care se pot realiza până la jumătatea anului 2026, vă rog să răspundeți la următoarele întrebări:
1. Este inclus tronsonul București-Pitești al Autostrăzii A1, pe termen scurt, în planul național de reabilitare a infrastructurii rutiere, în vederea refacerii covorului asfaltic degradat și reparării elementelor de siguranță?

2. Reabilitarea covorului asfaltic aferent tronsonului București-Pitești al Autostrăzii A1 poate fi cuprinsă între proiectele de infrastructură finanțate prin Mecanismul European de Redresare și Reziliență? Dacă nu, care va fi sursa de finanțare a acestei investiții?

3. Ce măsuri intenționați să dispuneți cu privire la absența marcajelor rutiere de pe mai multe drumuri național/europene și de pe unele secțiuni de autostradă, care generează riscuri sporite pentru participanții la trafic?

Solicit răspuns scris.”

Traian ȘUȚĂ

MAI PUTEȚI (RE)CITI:

Senatorul PNL Dănuț Bica: ”Angajamentul PNL a fost îndeplinit: pensiile speciale pentru parlamentari au fost anulate!”

Parlamentarii PNL Argeș, în dialog cu reprezentanții mediului de afaceri din județ

 

The most visited gambling websites in The UK